Big agency results, small agency benefits

Bij First Aid Marketing combineren we het beste van twee werelden.

We zijn betrokken bij onze klanten. Bij ons hoef je geen weken te wachten op een face-to-face. Of eerst door drie organisatielagen heen te waden.

Deze persoonlijke aandacht combineren we met ijzersterke resultaten: the big agency results. Wij staan voor je klaar.

Meet the team

Dit worden jouw groeipartners

Ontmoet onze Chief Robot Whisperer en Chief Troublemaker. Ons team is trouwens ook gespecialiseerd in SEA, SEO en UX Design.

Tjerk Rintjema
Chief Robot Wisperer
Tjerk is de master technische dienst en staat samen met Marlon aan ‘t roer van First Aid Marketing. Op de werkvloer is hij vaak ‘all business', maar hij participeert graag in de borrels. Hij lijkt misschien de cool calm collected boss, maar kijk eens voor de gein naar onze 404 pagina om te zien dat hij ook wel van een feestje houdt. 
Marlon Augustijn
Chief Troublemaker
Deze troublemaker staat samen met Tjerk aan het roer van First Aid Marketing. Gespecialiseerd in webdesign en zoekmachine-optimalisatie. Deze echte Hagenees heeft een passie voor hiphop, goede streetfood & Keith Haring printjes op zijn kleding.
Rogier Pak
SEO Magician
Rogier is al jaren bevriend met Marlon en Tjerk en heeft een hele tijd met zijn maten samengewerkt. Nu vindt hij het heerlijk om voor ze te werken. Leergierig als altijd, wordt hij opgeleid tot professioneel schaker door onze eigen chessmaster Martijn.
Els van Oers
UX Guru
Els is de design godin van First Aid Marketing. Samen met Marlon buigt Els zich over alle zaken UX-design en online marketing gerelateerd. Daarnaast spreekt deze aanpakker zich graag uit over de uitstraling (meer de lack-thereof) van het First Aid kantoor en heeft ze het op zich genomen om het hele kantoor aan te pakken en er een echt design kantoor te maken.
Amy de Fransz
Copy Hero
De nieuwste aanwinst van onze First Aid familie is Amy. Deze jonge Copy master heeft al stapels aan schrijf ervaring en knalt er binnen no-time hele campagnes uit. Een echte boekenwurm en filmfanaat, om deze reden is ze waarschijnlijk ook zo goed met verhalen en teksten schrijven.

Waar wij in geloven

Concreet, maar genuanceerd waar nodig

Wij zeggen graag waar het op staat, ook al is het niet hetgene wat je altijd wilt horen.

Voorspelbaarheid

Niets is zo vervelend als dat je niet weet waar je aan toe bent. Daarom krijg je een vooropgesteld 6-maanden plan, met 2-wekelijkse calls en een maandelijkse evaluatie met dashboard van resultaten.

Geen magic tricks

Wij geloven niet in de quick hacks en even snel iets aanpassen. Goed en kwalitatief werk heeft de tijd nodig. Uiteraard wel zo snel als dat het kan.

Geen verborgen kosten

Op basis van wat er te doen is zullen we een voorstel doen voor een vast aantal maandelijkse uren. Die stellen we dan in overleg samen. De kosten voor de media spent wordt hierin niet meegenomen.

Impact vs effort aanpak

Iedereen wil snel resultaat. Wij ook! Daarom zullen we ons na het opstellen van een actieplan altijd als eerst focussen op de zaken met de minste effort, maar hoogste impact.
Impact maken met marketing?

Let's talk about it

Vraag kosteloos de eerste kennismaking aan. Waar mogelijk, koppelen we je meteen aan de senior die jouw marketingvraag het beste kan beantwoorden.

Marlon Augustijn, UX

Tjerk Rintjema

Tjerk is de master technische dienst en staat samen met Marlon aan ‘t roer van First Aid Marketing. Op de werkvloer is hij vaak ‘all business', maar hij participeert graag in de borrels. Hij lijkt misschien de cool calm collected boss, maar kijk eens voor de gein naar onze 404 pagina om te zien dat hij ook wel van een feestje houdt.

Tjerk's standaard quote“Let op de cashflow”

Tijdens de Vrij-mi-bo drinkt hij : Gin-Tonic sans tonic

6