UX & Conversie-optimalisatie

Voor een gezonde online business heb je in de basis een goede website nodig. Een website die past bij je merkidentiteit en die voor je klanten fijn is om te gebruiken. Wij identificeren de bottlenecks en verhelpen deze om je website in topconditie brengen. 

Blijven de klanten achter terwijl je kosten oplopen?

Je wil een website die voor jou werkt. Die jouw klanten leidt naar het uiteindelijke doel: conversie. Wat conversie is, bepaal jij zelf. Denk aan een aankoop, een download of de contactgegevens van je mogelijk nieuwe klanten. 

Hierbij stippel je een doel en en een klantreis uit: waar klanten je ontdekken, waar ze meer informatie kunnen vinden en welke actie ze kunnen ondernemen. Maar wat als, ondanks je best efforts, klanten niet meegaan in jouw ideale route?

Worden je bezoekers visueel goed gestuurd naar hun einddoel? Sluiten je verschillende kanalen goed op elkaar aan of is er ergens een kink in de kabel? Ben je niet helder genoeg of juist iets te opdringerig? 

Niets zo frustrerend als onderweg klanten verliezen. Zeker wanneer je tijd, geld en energie in je campagnes hebt geïnvesteerd.

Klinkt interessant?

Neem direct contact met ons op of laat een berichtje achter, dat is wel zo gemakkelijk.

Zijn deze uitdagingen herkenbaar?

Je voelt dat jouw ads en webpagina’s niet lekker aansluiten bij wat je ideale klant nou echt zoekt
Je hebt een heldere conversieknop, maar gek genoeg klikken veel te weinig mensen er op
Je hebt geen beeld van waar je klanten afhaken in het proces
Je weet wel waar klanten afhaken, maar je vraagt je af ‘waarom’? ze afhaken
Je vermoedt dat jouw website niet optimaal is, maar waar begin je om dit aan te pakken
Je wilt veel aanpakken, maar hoe doe je dit efficiënt met oog op de kosten

Kies jij voor onze
first aid kit?

Een volledig geïntegreerde customer journey. IJzersterke klantbeleving waardoor jij geen klanten meer verliest. De experts van First Aid Marketing staan klaar om dit met jou te regelen. 

Wij werken met een team van gevarieerde experts. Of je nu een kenner zoekt van de customer journey, content optimalisatie of Google ads: wij hebben hem in huis. 

Wij staan bekend om onze holistische aanpak. Als wij jouw klantbeleving gaan verbeteren, staren wij ons niet blind op één oplossing. Wij nemen alle relevante zaken mee en komen tot een geïntegreerd plan met één einddoel: jouw merk in digitale topvorm krijgen.
Marlon Augustijn
UX & Usability

Met 10 jaar ervaring op het gebied van UX design denk ik met je mee over het optimaliseren van je klantreis. Ook geef ik ruim 5 jaar training om de volgende generatie UX designers op te leiden. Heb je een vraag of wil je advies? Ik ben een belletje of mailtje bij je vandaan.

Mobiel: +31 6 2428 7903  
marlon@firstaidmarketing.nl

Design sprints

De eerste stap: een design sprint om onze strategie te bepalen. Dit doen wij altijd samen met jouw team en alle stakeholders. 

Tijdens deze sessies brengen wij in kaart:

  • jouw bedrijfsdoelen
  • de uitdagingen die we gaan oplossen
  • de kansen die we gaan verzilveren

Customer journey

De customer journey: de reis die jouw klant aflegt. Van bezoeker, tot klant en uiteindelijk ambassadeur van jouw bedrijf.

Wij brengen samen met jou in kaart welke stappen je klanten doorlopen en waar we kansen zien. Dit wordt een routekaart die we samen gaan uitvoeren, zodat jij voortaan het potentieel van jouw customer journey ten volle benut.

UX design

Is jouw website afgestemd op de wensen van je klanten? Om digitale topvorm te bereiken is dat essentieel.

Met UX design stellen wij vast wat jouw bezoekers willen en hoe jouw website hier naadloos op in kan spelen. We zoomen in op de natuurlijke user flowStaat alle informatie op de plaats waar jouw bezoekers zullen zoeken? Kunnen ze alle informatie binnen zo min mogelijk muiskliks bereiken? 

Usability testing

Lopen je bezoekers vast tijdens het aankoopproces, of verdwalen ze al op de homepage van jouw website? Als je dit niet weet, kun je het ook niet fixen. Samen achterhalen wij wanneer, waar én waarom jouw online bezoekers afhaken. 

We onderzoeken de verwachtingen van jouw klanten, brengen haarscherp de knelpunten in kaart en stellen concrete verbeteringen voor. Zo raak jij geen klanten meer kwijt.

Hoe UX-design de prestaties van jouw bedrijf kan verbeteren

In een snel veranderende digitale wereld is UX-design cruciaal geworden voor bedrijven die hun online platforms aantrekkelijk, intuïtief en gebruiksvriendelijker willen maken.

Daarom heeft First Aid Marketing een uitgebreide guide over UX-design gemaakt. Waar we niet alleen de basisprincipes van UX, maar ook onze kennis en ervaring in de afgelopen jaren hebben opgedaan. We bieden je ook handige praktische tips en inzichten om de gebruikerservaring van jouw digitale producten te verbeteren, en daarmee jouw bedrijf te laten groeien! 

Dit zit er allemaal in onze UX & Usability toolbelt

Klantervaringen

Gemiddelde waardering

4,6

5/5
Lees alle reviews op Sortlist

Deze mooie resultaten hebben we al bereikt

Een Magento website + webshop voor veilig.nl

Veilig.nl wilde graag een Magento website + webshop laten ontwikkelen door meerdere partijen, waarbij First Aid Marketing optrad als projectleider. Zo hebben we een volledige gebruiksvriendelijke website inclusief winkel opgezet.

Van een nieuwe website voor Pricon tot complete ontzorging
Hoe zorg je ervoor dat bedrijven hun klantenservice aan vreemden toevertrouwen? Dat is de uitdaging waar Pricon voor stond. Pricon is een telefoonservice met meer dan dertig jaar ervaring.

Waar wij in geloven

Concreet, maar genuanceerd waar nodig

Wij zeggen graag waar het op staat, ook al is het niet hetgene wat je altijd wilt horen.

Voorspelbaarheid

Niets is zo vervelend als dat je niet weet waar je aan toe bent. Daarom krijg je een vooropgesteld 6-maanden plan, met 2-wekelijkse calls en een maandelijkse evaluatie met dashboard van resultaten.

Geen magic tricks

Wij geloven niet in de quick hacks en even snel iets aanpassen. Goed en kwalitatief werk heeft de tijd nodig. Uiteraard wel zo snel als dat het kan.

Geen verborgen kosten

Op basis van wat er te doen is zullen we een voorstel doen voor een vast aantal maandelijkse uren. Die stellen we dan in overleg samen. De kosten voor de media spent wordt hierin niet meegenomen.

Impact vs effort aanpak

Iedereen wil snel resultaat. Wij ook! Daarom zullen we ons na het opstellen van een actieplan altijd als eerst focussen op de zaken met de minste effort, maar hoogste impact.
Impact maken met UX?

Let's talk about it

Vraag kosteloos de eerste kennismaking aan. Waar mogelijk, koppelen we je meteen aan de senior die jouw marketingvraag het beste kan beantwoorden.

Marlon Augustijn

+31 6 2428 7903
marlon@firstaidmarketing.nl

Let's talk

Bellen gaat altijd het snelst: 070 – 20 42 103

Of stuur ons een mail met jouw uitdaging: info@firstaidmarketing.nl

Wel praten, alleen niet nu? Prik zelf hier een datum voor een vrijblijvende kennismakingscall (30 min)

De stappen na het invullen van het contactformulier:

Tjerk Rintjema

Tjerk is de master technische dienst en staat samen met Marlon aan ‘t roer van First Aid Marketing. Op de werkvloer is hij vaak ‘all business', maar hij participeert graag in de borrels. Hij lijkt misschien de cool calm collected boss, maar kijk eens voor de gein naar onze 404 pagina om te zien dat hij ook wel van een feestje houdt.

Tjerk's standaard quote“Let op de cashflow”

Tijdens de Vrij-mi-bo drinkt hij : Gin-Tonic sans tonic

6